Gå til innhold

HAPPY BIRTHDAY TO THE HOLIEST! <33

mandag, juni 1, 2009

I’m getting old, y’all!

Yay me!

Yay me!

OMG! Jeg fyller 19 år i dag, alle sammen! 😀 😀 Våknet til forkost på sengen, og har fått masse penger og Burberry-klær (bilder kommer en annen gang). I’m so lucky to be an only child <33

I går tok Randy meg med ut på fest for å feire bursdagen min. Totally sweet 🙂 Men det jeg egentlig ventet mest på var en telefon fra min Best Friend Forever, Madjo. Men hun ringte meg aldri. Har i skrivende stund fortsatt ikke mottatt noen hilsen fra henne. What’s going on with that, liksom? Hun er sikkert for opptatt med å være med de nye vennene sine. Whatever…

Anyway, ikke mer om det. Nå går jeg tilbake til å kose meg med kake og gaver, og skal nyte det siste av solen før den går ned. Elsk! <33

 

Now gimme lots of birthday comments! 🙂
Cao

5 kommentarer leave one →
  1. Superhoe permalink
    mandag, juni 1, 2009 20:25

    congratulationzz :):) ❤ digger bloggen din

  2. mandag, juni 1, 2009 21:19

    Gratzz. Mamma har og bursdag i dag. 8D

  3. mandag, juni 1, 2009 21:46

    Gratulerer med dagen!! Har du hatt det gøy eller?
    Btw, digger bloggen din…

  4. adriian permalink
    onsdag, juni 3, 2009 15:14

    grattis med dagen Holy!

  5. onsdag, juni 3, 2009 17:29

    gratulerer!

Legg igjen en kommentar